woensdag 31 januari 2007

159. Teun de 10e opa


Een heel apart gevoel van binnen!
Vanuit de 25 levenslopen die binnen zijn hebben we vast kunnen stellen dat we met 8 opa/oma's te maken hebben. De aanstaande 9e oma is Giny Kremer uit Spanje. En wel ja, jullie Sherlock Holmes uit Lattrop wordt de tiende. Wanneer alles goed mag gaan zal ik in september nog wel even moeten wennen aan de titel opa Teun! De wieg waar mijn broers en zusters en mijn kinderen in hebben gelegen heb ik inmiddels geinstalleerd op de logeerkamer! Vandaag hebben we in Utrecht bij mijn zoon Maarten een heel plezierige familiedag gehad, waar de blijde verwachting is bekend gemaakt. Ik ben de jongste van vijf kinderen en ondanks dat ik opa hoop te worden blijf je toch het kleinste jochie.

Kerst 2005 van boven links onder naar links.Maarten mijn oudste zoon, Mieke, mijn schoondochter, die nu 12 weken in verwachting is. Aanstaande oom Wouter van 23 jaar en aanstaande oom Joost van 20 jaar.
















De aanstaande vader, mijn zoon Maarten van 26 en de aanstaande moeder Mieke van 29.






Teun van 53 die opa hoopt te worden. Op de achtergrond nog net te zien, mijn werkplek waar dit blog vandaan komt. Vanaf deze plek werk ik vanuit mijn filosofie 'Wat geboren wil worden ligt in de toekomst'. Dat is heel wat anders dan dat je weet opa te mogen worden.









Geen opmerkingen: