woensdag 31 januari 2007

106. Levensloop Geesje van Enk




Om te beginnen ik ben Geesje de Bruijn van Enk. Voor zo ver ik mij kan herinneren, ben ik in de 4e klas in Vroomshoop op school gekomen ik ben daar tot halverwege de 6e klas gebleven. Daarna ben ik naar Zwolle verhuisd. Ik heb 2 jaar bij mijn opa en oma in Vroomshoop gewoond, aan de Hoofdstraat, want mijn ouders vaarden op een schip. Toen mijn moeder weer aan de wal ging wonen, ben ik daar ook naar toe gegaan, maar ik moest nog een half jaar naar de lagere school die heb ik dus daar afgemaakt. Daar na ben ik naar de LEAO gegaan. En wat jaartjes later ben ik gaan werken.

Ik ben met 21 jaar getrouwd en heb toen 3 gezonde dochters gekregen, die zijn nu inmiddels
31, 29 en 27 jaar oud en zijn alle 3 getrouwd en ik ben oma van 4 kleinkinderen.
Mijn huwelijk heeft 9 jaar stand gehouden en toen ben ik gescheiden. Daarna heb ik weer een andere man ontmoet met 2 zoons nu in de leeftijd van 34 en 32 jaar. Wij hebben een relatie van 26 jaar, waarvan wij nu 14 jaar zijn getrouwd. Ons gezin de 3 meiden en de 2 jongens is fantastisch, het zijn echt broers en zusters van elkaar. Ik heb een fijne tijd in Vroomshoop gehad, al weet ik mij er niet zoveel meer van te herinneren, maar dat zal op 21 april wel beter worden. Ik kijk er echt naar uit en zie jullie dan allemaal.
O ja foto's van vroeger heb ik niet.

Geen opmerkingen: