woensdag 31 januari 2007

153. Reactie Nico Stegeman op bezoek aan Minie Mulder

Het bezoek aan Mini Mulder, gisteren, was een bezoek dat ik niet licht zal vergeten. Tot ons beider verbazing herkenden we elkaar trouwens onmiddellijk. Wegens een ernstige vorm van Parkinson verblijft Mini sinds september jongstleden in het verpleeghuis Eugeria te Almelo. Maar voor een nog relatief jonge vrouw is dat natuurlijk een verkeerde plek. Als er een goede medicatie voor haar gevonden wordt hoopt ze dan ook weer min of meer zelfstandig te kunnen wonen. Het levensverhaal van Mini staat werkelijk ból van de tragiek en ik wil haar verhaal eerst laten bezinken, om na te denken hoe ik dat op een evenwichtige manier op papier krijg. Verder ben ik er volgende week ‘even tussen uit’ en bovendien wil ik mijn verhaal eerst aan Mini voorleggen. Kortom, het zal nog wel enkele weken duren voordat jullie dat kunnen lezen.
Groeten, Nico


Dank je wel Nico voor deze actie vanuit Alphen aan den Rijn, helemaal naar Almelo. Ik wens je een prettige 'er even tussen uit'.
Minie heeft geen herrinneringen op foto uit de tijd van toen! Wie gaat de schoenendozen en de albums in, om foto's op te zoeken en op te sturen waar Minie Mulder opstaat?

Teun Kolkman

Geen opmerkingen: