woensdag 31 januari 2007

138. Levensloop Giny Kremer

Rapport klas 6 van Giny en weer een 10 - voor het versje.

De Bijvank, Nico Stegeman woonde in het 2e blok links. Waar Giny woonde in de Bijvank weet ik niet! Ik ken haar aleen maar van de cafetaria aan de Julianastraat, haar vader was meester in eigen gemaakte bamy ballen en kroketten. Op de foto links, Giny fietst het schoolplein af!




De verhalen van Giny zijn aan te klikken om te vergroten!




Giny vraagt mij in haar brief de eventuele fouten er uit te halen! Maar het klonk mij niet Spaans in de oren, dus ik publiceer het ongewijzigd. Het is een kniesoor van een meester of juf die daarop let. Na 23 jaar Spanje komt er nog een voortreffelijke Nederlandse brief te voorschijn. Giny wordt waarschijnlijk de 9e oma van de 23 mensen die hun levensloop hebben ingestuurd. Alvast van harte gefeliciteerd en dat alles goed mag gaan!



1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 wie wil/moet mij een kusje geven!? Ik was het vergeten, ook dat het niet mocht van de meesters en juffen!

Misschien kan juffrouw Nauta ons vertellen waarom het niet mocht?

Geen opmerkingen: