woensdag 31 januari 2007

179. Reactie op foto van nr 178

Hoi Teun,

Het adres van jullie blog kreeg ik begin februari van Klaas de Groot, mijn neef. Ik beleef er elke dag veel plezier aan, ik kijk nl altijd even. En ik ken er natuurlijk toch ook veel lui van, of hun vaders, moeders, broers en zussen. Ik vind dat jij op je vader lijkt. En de foto met het vliegtuig is van onze klas en misschien 1 klas hoger. Het is op schiphol gemaakt. Daar zijn ze met een schoolreisje heen geweest. Ik mocht niet mee omdat het te duur was. Dus ik sta er niet op maar ik vind het heel leuk om deze foto te zien. En ik hoop dat de mensen op onze reünie op 6 juni as veel foto's meenemen. Ik heb er nl zelf niet zoveel.

Ik wil je dus toch even complimenteren met je mooie blog.

Ps het gezocht adres is achterhaald door juffrouw Nauta

Groeten, Greetje Koster

Geen opmerkingen: