woensdag 31 januari 2007

154. Koperen KO uit het geheugen van Nico Stegeman

Teun,

toen ik enkele weken geleden jouw herinneringen las op www.vroomshoop.com over de markt in Vroomshoop zag ik opeens weer die man die met alle lichaamsdelen die hij had allerlei instrumenten bediende. De trommel op zijn rug met zijn voeten, belletjes op zijn hoofd etc.
Heb je daar misschien ook een foto van en bestaat er ook een foto van ons fameuze snoepwinkeltje? Ik heb al wel op vroomshoop.com gekeken maar kan het daar niet vinden, de Julianastraat wordt helaas niet genoemd. Mocht je weten waar ik moet zoeken dan hoor ik dat graag.

groeten, Nico
Beste Nico,
Ik heb even gezocht op google voor je. Klik onderstaande link aan en je leest alles over Koperen KO, foto's om te bezien of je beeld van toen nog klopt. Wanneer je de juiste windows media player hebt, krijg je er zelfs de muziek te horen die hij ook op de Vroomshoopse markt speelde!
Beste allemaal,
Wie heeft er foto's van de markt in Vroomshoop, foto's van de snoepwinkel van Freek Schippers, foto's van Koperen KO en zoals Geert Bosch in zijn verhaal 'de blinde man' op de markt met pleisters memoreerde, wie heeft daar foto's van.

Geen opmerkingen: