woensdag 31 januari 2007

130. Reactie Betty de Jong (14-02-2007)


Beste Nico,
Je mail gelezen en direct mijn rapportboekje en foto's van mij naar jou gestuurd, dit ook naar Teun gedaan, maar ik denk niet dat dit overgekomen is, want het is mij tot nu toe niet gelukt de spullen te verzenden. Daarom knip ik het in tweeën. Bij de eerste mail krijg je mijn rapportboekje, Bij de tweede mijn foto's Deze zijn erg groot, maar ik weet niet hoe ik dit verkleinen kan. Volgende week heb ik wat vakantie en ga ik mij op mijn levensverhaal storten. Dat krijg je dus volgende week met nog wat foto's die ik opgeduikeld heb. Fantastisch dat jullie zoveel werk verrichten en alvast bedankt
groeten van
Betty de Jong
uit Utrecht
Op de foto Betty in klas 6 denkt ze, maar ik denk klas 4. Want er is nog geen enkele foto van klas 6 boven water.

Geen opmerkingen: