donderdag 1 februari 2007

251. Grappig en moedig van een bijna 74 jarige!

Ik kreeg drie mailen van meester Oldenkamp, zie onderstaand zijn verklaring!
Beste mensen,

Jullie hebben nog nooit in zo'n korte tijd twee mailtjes van mij ontvangen : een unicum, zullen we maar zeggen.
Wat was er aan de hand : ik had het eerste mailtje verzonden, kon het nadien niet meer vinden op de computer en ik dacht, dat ik niet op "verzenden" had geklikt,maar op een ander item. Toen ik het tweede verzonden had, kon ik het eerst ook niet terugvinden, maar na enig speurwerk [doen ze dus niet alleen bij de politie,Warner!!] vond ik beide mailtjes.Jullie zien, dat ik nog af en toe een leek ben op de computer, maar ik schaam me er echt niet voor!!!Jullie mogen mij even uitlachen!!! Doen !!! Vroeger was het niet netjes als je de meester uitlachte, want hij had toch altijd gelijk!!!!
Onlangs hoorde ik het verhaal van een wethouder, die afscheid nam. Hij had een knappe computer op zijn kamer in het Gemeentehuis. Maar de burgemeester vertelde bij dat afscheid: "de computer was niet aangesloten" Zo kan het dus ook.
Hartelijk gegroet,

Harm Oldenkamp

Noot van de blogredactie:

Meester Oldenkamp hoopt op 16 april 74 jaar te worden. Een cadeautje voor hem, zie elders op het blog nr 246 en word vriend van de stichting Vrienden van de VSN.

Geen opmerkingen: