donderdag 1 februari 2007

208. Levensloop Hennie Berenst - Lamberink


(Hennie met zussen Geertje en Alie )

Hier even een stukje van mij, na de lagere school ben ik naar de huishoudschool geweest, daarna heb ik bij Jansen en Tilanus gewerkt. En vandaar uit ben ik aan het werk geweest bij Slagerij de Graaf in de huishouding. Daarna heb ik bij de Ambachtschool als schoonmaakster gewerkt, hier heb ik tot aan mijn trouwen gewerkt.
2 mei 1980 ben ik getrouwd met Henk Berenst en zijn we aan de Admiraal de Ruyterstraat gaan wonen, waar we nu nog wonen. Wij hebben 3 kinderen gekregen, mijn oudste zoon Jan-Anne is geboren op 16 oktober 1981, hij is nu getrouwd met Simone Veenstra. Hennie met man en kinderen
Mijn tweede kind is een dochter, Renate, zij is geboren op 10 november 1984 en zij trouwt in september aanstaande met Alfred Bolks. De derde is weer een zoon, hij heet René en is geboren op 8 oktober 1988. Bij leven en welzijn worden wij straks in juli Opa en Oma, want bij mijn oudste zoon wordt een baby verwacht.
In 2003 ben ik ziek geweest, ik heb borstkanker gehad, ik ben nu nog onder controle en het gaat nog steeds goed.
Ik ben nu huisvrouw en pas 2 dagen in de week op, op het dochtertje van mijn nichtje. Als alles goed mag gaan, ga ik ook 1 dag oppassen op mijn kleinkind.

Ik heb er zin in om jullie weer te zien op 21 april.

Tot dan! Groeten,

Hennie Berenst-Lamberink

Geen opmerkingen: