donderdag 1 februari 2007

201. Reactie op nr 180. 2.000.000 ste TV in 1965

Onder nr 180 heb ik wat opmerkelijke foto's geplaatst uit 1965. Waaronder de 2 miljoenste tv kijker. Het jongetje wat op die foto staat meldt zich per email, omdat hij aan het zoeken was op internet op zijn naam. Grappige toevallige contacten die alleen maar via internet tot stand kunnen komen. Ik heb hem gevraagd of hij zich er iets van kan herinneren en of hij dat dan op ons blog wil plaatsen. Zie zijn reactie onderstaand

'Dag Teun, Dwalend over het internet met het treftwoord "C Bouterse" kwam ik op jouw blogsite van de Meester van Duijn school in Vroomshoop. In de verhalen 'Wat gebeurde er in 1965? Die C Bouterse is mijn (reeds lang overleden) vader. En dat jongetje? Ja, dat ben ik.Leuk om mezelf op een onverwachte plaats tegen te komen. Met vriendelijke groet, Cees Bouterse, Elburg'

Geen opmerkingen: