donderdag 1 februari 2007

250. Reactie meester Oldenkamp

Beste leden van het organisatiecomite,

Als aanhef had ik ook kunnen schrijven : "Nijvere Werkers " want wat hebben jullie veel tijd enz.enz. aan onze reunie besteed ! Geweldig !! Als het feest voorbij is,vallen jullie in een gat ! Hoe moeten jullie dan je vrije tijd doorkomen ?
Het wordt vast een heel gezellig feest van herkennen, vertellen, kleppen. Ik heb er heel veel zin in om jullie en uiteraard ook de andere oud-leerlingen en oud-collega's te ontmoeten en te spreken.
En dan het "boekwerk" dat we hebben gekregen: het ziet er keurig uit en wat een verhalen.
Prachtig!! Ik heb het na ontvangst dadelijk gelezen. Het was heel fijn, dat we dit van te voren toegestuurd kregen: nu weten we [een beetje,soms wat meer] wie iedereen ook weer is. Sommige "koppies" komen me bekend voor, maar anderen niet zo erg. Maar .....daar hebben we de reunie voor.
Ik heb begrepen, Teun en Nico, dat jullie beiden de samenstelling van het boek hebben verzorgd. Wat een klus, maar jullie hebben eer van je werk, hoor ! Heel hartelijk bedankt !!!
Beste mensen, nog een dikke week en het is zover.......heel veel sterkte bij de verdere voorbereidingen van de reunie, bedankt voor jullie inzet !!

Met hartelijke groet en bij leven en welzijn graag tot 21 april a.s. ,

Harm Oldenkamp

Geen opmerkingen: