donderdag 1 februari 2007

211. Levensloop Betsie Dubbink


Beste klasgenoten, ik ben Betsie Teunis-Dubbink en ik zat bij mijn zus Gerja in de klas. Zij is iets groter dan mij, maar ik ben iets ouder (niet veel). Er wonen nog heel wat klasgenoten in Vroomshoop en die kom ik nog wel eens tegen. Ben na de lagere school naar de meisjesvakschool gegaan, daar leerde je van alles. Juffrouw Bakker was het hoofd van deze school, Geesie noemden we haar altijd. Eerst heb ik in Vroomshoop gewoond, later in Westerhaar en nu woon ik weer in Vroomshoop. Ik ben nu 35 jaar getrouwd en ik heb een zoon, die woont in Vriezenveen.
Na de meisjesvakschool ben ik gaan werken in een kledingwinkel, de mode vind ik wel leuk. ’s Zaterdags stond ik ook nog in een viskraam bij mijn ouderlijk huis aan de Hammerweg, waar ik eerst woonde. Nu werk ik weer in dezelfde winkel, maar nu voor een paar dagen in de week, zo’n 24 uur. Dit was mijn schrijven over wat ik zoal doe, tot ziens op 21 april!

Hartelijke groeten van Betsie.

Geen opmerkingen: