donderdag 1 februari 2007

220. Bericht van de penningmeester

Hallo beste mensen,

Helaas heb ik nog niet van iedereen de betaling voor ons feest van herkenning ontvangen. 1 april is onze deadline. Want daarna ga ik met Hanny van Veldhuizen afspraken maken met Party Grill Centrum de Zandstuve. Dus a.u.b. graag vandaag of morgen de € 55,00 overmaken op bankrekening 59.41.25.820 t.n.v. G.Bosch onder vermelding van reunie meester van Duijn school.
Ik kan jullie nu alvast meedelen dat we qua kosten keurig binnen de begroting kunnen blijven, maar dat is wel mede dank zij een aantal sponsoren:

  1. Bert Visser zorgt voor de attenties voor fotografen en gidsen
  2. De firma Sickman uit Vroomshoop stelt gratis en voor niets een dubbeldekker ter beschikking voor onze schoolreis
  3. Henk Konijnenberg maakt en levert ons op 21 april een prachtige kleuren groepsfoto. 42 kleuren foto's als cadeautje
  4. Albert Pierik is de hele dag aanwezig om sfeer foto's te maken, om niet
  5. Nico Stegeman en Teun Kolkman gaan samen een hele dag ploeteren bij een school om gratis en voor niets onze reunie brochure te drukken (2000 a4 tjes)
  6. Hennie van Veen maakt onze badges voor eigen rekening

Ik zie jullie bijdrage € 55,00 graag binnen een aantal dagen tegemoet!

Nog maar 26 nachtjes slapen en dan gaan we op schoolreisje, ik heb de melkbus al geregeld, Hanny van Veldhuizen zorgt voor de ranja! Enne......Hanny alvast gefeliciteerd met je verjaardag van woensdag a.s.

Met vriendelijke groet,

Geert Bosch

Geen opmerkingen: