donderdag 1 februari 2007

215. Gratis op schoolreisje met Carl Jan Sickman


Op mijn dertien jarige leeftijd, toen ik net afscheid had genomen van de 6e klas lagere school en met een grote boekentas naar de Mulo ging, werd de 2e zoon van Coen en Janny Sickman geboren. Onze buren op Julianastraat 7b te Vroomshoop. Op het grond gebied van de huidige Aldi, daar heeft zich heel wat afgespeeld. Papa en mama Sickman hadden al een rijschool en begonnen naast ons ook een garage in het oude pand van buurman Bloemhof tegen over de woning van de opa en oma van Luuk Lucas. Als jonge ondernemers hadden ze dus weinig tijd voor de kinderen. Oppassen was mijn plezierige lot! Veel heb ik met Carl Jan in de wandelwagen rond gelopen door Vroomshoop. Dat kleine jochie van toen is inmiddels ook al over de 40. Natuurlijk was ik op zijn 40 e verjaardag in Vroomshoop.
'Voor wat hoort wat', die grote Carl Jan Sickman van nu gaat ons gratis als chauffeur op onze schoolreis door Vroomshoop begeleiden met die mooie dubbel dekker. Samen met zijn broer Alwin en op de achtergrond papa Coen hebben ze er een groot bedrijf van gemaakt.Het toeval wil dat ze nu gevestigd zijn aan de Kolkmanweg te Vroomshoop.




Sickman Personenvervoer bv
Kantoor:Kolkmanweg 57681 EG Vroomshoop
Correspondentie:Postbus 437680 AA Vroomshoop
Telefoon:0546-642 598 Telefax: 0546-641 413
Internet: www.sickman.nl

E-mail: info@sickman.nl
Voor vragen met betrekking tot handel of ombouw van voertuigen:
Telefoon:0546-642 598
E-mail: trade@sickman.nl

Geen opmerkingen: