maandag 30 april 2007

298. Bericht van de penningmeester

Goedendag allemaal,

Dit
weekend vond ik de laatste afrekening in mijn brievenbus omtrent de kosten van
de reunie 21 april meester van Duijn school.......
Nadat zowel met de
schenker als de bakker is afgerekend, resteert een bedrag van Eur. 188,80.
Dit bedrag is vandaag per giro overgemaakt naar de Stichting vrienden van de
VSN te Baarn. Via een email heb ik de stichting hiervan op de hoogte gebracht.

Tenslotte wil ik alle betrokkenen nogmaals hartelijk bedanken voor
jullie inzet en alle bedrijven en personen voor hun financiele bijdrage; mede
hierdoor is 21 april 2007 tot een bijzondere, prachtige en nooit te vergeten dag
geworden.

Door bovengenoemde handeling stopt mij penningmeesterschap van
de reunie-commissie 21 april meester van Duijnschool.

Met vriendelijke
groeten,
Geert Bosch

Geen opmerkingen: