woensdag 18 april 2007

*********Aan- en afmelding afzakkertjes bij Irene en daarna cafetaria Kremer******


Slaapplaats aangeboden, door Hanny van Veldhuizen, zie punt 4!

Laat even weten of je na afloop van de reunie ook meegaat om Jan Reiling te vergezellen voor een afzakkertje in gebouw Irene.
Dat wordt waarschijnlijk wat anders dan melk drinken Jan!

1. Jan Reiling heeft zich als eerste aangemeld mede omdat het idee van hem afkomstig is.
2. Warner Nieboer is de 2e, de bofkot hij slaapt in Vroomshoop.
3. Teun Kolkman, ik slaap bij de buschauffeur Carl Jan Sickman.
4. Hanny van Veldhuizen, "En natuurlijk ga ik 's avonds mee naar Irene en Kremer, over een slaapplaats hoef ik me geen zorgen te maken. Een logeerbed heb ik ook nog, dus als er iemand nog een slaapplaats nodig heeft, dan laat het me weten. De eerste die zich meldt kan in het logeerbed de eventuele volgenden moeten een slaapzak meenemen".
5. Betty de Jong, zij slaapt bij haar moeder in Ommen en heeft een taxi chauffeur 'om niet' uit Vroomshoop gevonden, die haar na het bier en gespreksavontuur met Jan Reiling, over zijn avontuur in Noorwegen, vervoert naar Ommen. Janus Bos is zijn naam, de oud beheerder van het gebouw Irene.

6. Bert Visser, hij heeft zich nog niet aangemeld, is momenteel in het buitenland, Qtar, maar ik weet zeker dat hij ook blijft plakken!
7. Pieter Kooi, nog op vakantie bij zijn dochter in het verre oosten en wordt op 1 maart 54 jaar, blijft ook zeker na borrelen en praten, slaapt waarschijnlijk bij broer Renzo op zijn geboorte adres aan de Noorderweg.
8. Geert Bosch, natuurlijk ga ik mee een afzakkertje pakken.
Wat mij betreft, gaan we met een hele stoet Vroomshopers 's morgens op de fiets naar De Zandstuve. Wie volgt...?

9. Nico Stegman, geet sloap'n bie zien skoonmoo in Riess'n. Mijn eega is op afroep beschikbaar om mij vanuit Rijssen met de auto op te halen, maakt niet uit hoe laat dus ik heb geen slaapplaats in V'hoop nodig. Als 'fallback' voor als het echt nachtwerk wordt kan ik in V'hoop altijd nog bij de kinderen van mijn vader's vriendin slapen dus het logeerbed bij Hannie kan beter door iemand worden benut die echt geen slaapplek heeft.
10. Giny Kremer slaapt in Vroomshoop en borrelt na afloop van de reunie gezellig mee!

11. Geertje Dekker moet de volgende ochtend vroeg op Schiphol zijn en borrelt helaas niet mee. Aangezien Warna Schutte met haar meerijdt zullen we die ook moeten missen op de borrel. Misschien rijdt juffrouw Nauta ook met Geertje mee!
12. Gert Bulthuis laat weten dat hij niet meegaat naar Irene en cafetaria Kremer!
13. Henny van Veen, als je in Klundert carnaval viert dan ga je natuurlijk doorzakken in Vroomshoop op 21 april. Wel Jan Reiling in Noorwegen je hebt al 10 kroeg tijgers om je heen verzamelt.
14. Erry van Dijk is al op 18 april in Vroomshoop en is natuurlijk van de partij na afloop om te borrelen.

Geen opmerkingen: