maandag 23 april 2007

286. Reactie Hans Nieboer op onze reunie!

Beste Teun,
Petje af (ook namens de NCRV...) voor de perfecte organisatie van de reunie, het was geweldig!
Vanmorgen staat er een groot artikel over de klas van meester van Duijn in TC Tubantia. Ik heb de redactie in Almelo gevraagd om zoveel mogelijk kranten voor jullie te verzamelen, zodat zoveel mogelijk oud-leerlingen en oud-leerkrachten het artikel met een mooie kleurenfoto kunnen lezen en in bezit kunnen krijgen. De redactie wil z'n best doen, want dat is natuurlijk ook een stukje reclame voor de Twentsche Courant/Tubantia.
Als dat lukt en ik de kranten krijg, dan geef ik ze wel door aan Geert Bosch voor verdere distributie.
Ook op de site
www.tctubantia.nl is het artikel te lezen. Ja, de reunie is nu wereldnieuws..
Ik kreeg gisteren ook een mail van Nico Stegeman, erg leuk. Hij heeft afgelopen zaterdag ook echt genoten. Nico verheugt zich nu al op de reunie van alle (oud)Vroomshopers in 2009, als ons dorp Vroomshoop (in Overijssel) 150 jaar jong is!
Ik herhaal het nog maar eens: iedereen is daarvoor alvast van harte uitgenodigd!
Vrgr
Hans Nieboer
blogredactie: kijk op http://www.150jaarvroomshoop.nl/ en je ontdekt wat de organisatoren o.a. Hans Nieboer en Albert Pierik aan het doen zijn.

Geen opmerkingen: